Vincenc Ignác NOVOTNÝ (*1999)
Vincenc absolvoval Gymnázium a Hudební školu hl. m. Prahy a v roce 2018 byl přijat na Universität für Musik und darstellende Kunst ve Vídni do bakalářského studia do třídy Margit Klaushofer a poté Benjamina Brunse.
První ceny získal např. v soutěžích: Iuventus Canti, Slovensko (2014), Giulio-Perotti-Gesangwettbewerb, Německo (2015), Pěvecká soutěž Antonína Dvořáka v Karlových Varech (2016).
Debutoval v roce 2021 ve Slezském divadle Opava roli Uriela v scénickém nastudování oratoria „Stvoření světa“. V témže roce byl hostem festivalu Smetanova Litomyšl v opeře B.Martinů „L´Arianne“ po boku Kateřiny Kněžíkové nebo Romana Hozy. Zpíval s orchestry FOK nebo Janáčkova Filharmonie. V roce 2020 natočil s Jaroslavem Krčkem a Dagmar Peckovou vánoční CD „Exaltatio“.
Od roku 2017 je hostem festivalu Olomoucké Barokní slavnosti. Spolupracuje s ansámbl Czech Ensemble Baroque nebo Musica Florea.
V roce 2023 jej čeká role Dona Ottavia v opeře „Don Giovanni“ ve Slezském divadle Opava pod taktovkou Vojtěcha Spurného.
Je spoluzakladatelem studentského, uměleckého festivalu ClassFest.
Karolína ŽÁKOVÁ (*1999)
Karolína od září 2022 studuje na Haute école de musique de Genève – Neuchâtel ve Švýcarsku ve třídě fenomenálního cellisty Denise Severina. Akademický rok 2021/2022 si rozšiřovala své vzdělání v rámci programu Erasmus+ na Královské dánské hudební akademii v Kodani ve třídě Toke Møldrupa. V letech 2015-2022 studovala ve třídě prof. Miroslava Petráše na Pražské konzervatoři, a poté na Hudební akademii múzických umění v Praze. Zúčastnila se řady masterclass s významnými světovými violoncellisty (Alisa Weilerstein, Jérôme Pernoo, Morten Zeuthen, Raphaël Pidoux, Ole Eirik Ree, Emil Rovner, Josephine Knight, Richard Krug, Danjulo Ishizaka).
Jako sólistka se představila posluchačům s Komorní orchestr PK, Pražskou komorní filharmonií (PKF), Janáčkovou filharmonií Ostrava či Filharmonií Hradec Králové. Prokázala svůj pozoruhodný talent i v několika celonárodních soutěžích: je nositelkou 1. cen soutěže Jana Vychytila v letech 2009-2013 a 2014, kdy se stala absolutním vítězem. První ceny má rovněž ze soutěže Ministerstva školství – ročníky 2011, 2013 a 2014 nebo soutěže Českého rozhlasu v roce 2015. Získala v nejstarší kategorii do dvaceti let 1. cenu a titul laureáta soutěže Pro Bohemia 2017 a 2019 v Ostravě a 3. cenu v mezinárodní soutěži Talents for Europe 2017 a 2019 v Dolném Kubíně. V listopadu 2017 získala 1. cenu na Soutěži konzervatoří v nejstarší kategorii. V roce 2019 a 2020 získala 1. cenu na mezinárodní Violoncellové soutěži O cenu Gustava Mahlera v Jihlavě. V roce 2021 se stala finalistkou mezinárodní soutěže Società Umanitaria v Miláně.
Kristýna KŮSTKOVÁ (*1994)
Kristýna absolvovala klasický zpěv na Konzervatoři v Pardubicích. Díky svému výjimečnému talentu záhy vystupovala s mnoha známými pěveckými osobnostmi, jmenovitě například se Štefanem Margitou, Petrem Nekoracem a Adamem Plachetkou.
Aktuálně je studentkou AMU v Praze a zároveň absolventkou magisterského programu na Mannes School of Music v New Yorku, kde měla možnost vystoupit například v Bohemian National Hall či Carnegie Hall. Je vítězkou mnoha tuzemských soutěží a zároveň držitelkou několika prestižních studijních grantů a také ocenění Gold Crystal Heart Award za šíření české kultury v USA. V sezóně 2022/2023 ji čeká hostování ve Státní opeře Praha, Jihočeském divadle a Divadle J.K.Tyla.
Marek ŠVEJKAR (*1995)
Marek je první český klarinetista přijatý na Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris, vítěz mnoha mezinárodních soutěží a do roku 2020 člen Akademie komorní hudby.
Absolvoval Pražskou konzervatoř, Conservatoire à Rayonnement Régional de Paris a v současné době ukončuje svá magisterská studia na Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris.
V roce 2019 vystoupil ve Washingtonu D.C., kde měl tu čest zahrát při oslavách 30. výročí Sametové revoluce a téhož roku vystoupil se členy Karajan Akademie Berlínské filharmonie v Berlíně.
V roce 2018 vystoupil s Orchestre de Paris a Ensemble Intercontemporain v Pařížské filharmonii pod taktovkou Daniela Hardinga, Matthiase Pintschera a Sakari Oramo. Ve stejném roce se stal členem uskupení Ensemble ECCE (Ensemble dočasné kolektivní tvorby), který je zaštítěn IRCAM (Institutem pro tvorbu moderní hudby), který existuje jako jediný na světě v Paříži.
Dále byl pozván na svůj sólový debut v rámci festivalu Pražské jaro, který proběhl v květnu 2017 v pražském Rudolfinu. Spolupracoval se sólistkou Evou Garajovou při nahrávání alba pro ArcoDiva a zároveň byl pozván k natáčení sólového alba Philippa Berroda. Vystoupil na mnoha hudebních festivalech v tuzemsku i v zahraničí a sólově hrál s předními českými orchestry, jako např. Česká filharmonie pod vedením Jiřího Bělohlávka.
Matyáš HOUF (*1999)
Studoval barokní flétnu a cink na Royal College of Music v Londýně, Hochschule für Musik und Darstellende Kunst ve Stuttgartu a Escuela Superior de Música de Cataluña v Barceloně. Koncertoval s ansámbly jako English Cornett and Sackbut, Musica Bohemica, Czech Ensemble Baroque, nebo La Tempesta. Stal se opakovaně laureátem soutěže Letní školy barokní hudby v Holešově a v roce 2015 byl laureátem mezinárodní
rozhlasové soutěže Concertino Praga. Nyní žije ve Švýcarsku, kde studuje na Schola Cantorum Basiliensis. Kromě hudby se intenzivně věnuje i malbě a výtvarnému umění.
Martina MIHULKOVÁ (*1992)
Martina absolvovala Pražskou konzervatoř, bakalářské studium na klasickém oddělení Guildhall School of Music and Drama v Londýně a magisterské studium na jazzovém oddělení tamtéž. Její studia podpořili Ministerstvo kultury ČR, Český hudební fond, Nadace Život umělce, Nadační fond na podporu vážné hudby, Split Infinitive Trust a stipendijní fond GSMD.
V současné době pedagogicky a umělecky působí v Londýně. Věnuje se výuce dětí i dospělých a sbírá hráčské zkušenosti v hudbě orchestrální i jazzové.
Hostovala v orchestrech Filharmonici města Prahy, Český národní symfonický orchestr, Plzeňská filharmonie, Severočeské divadlo, Komorní filharmonie Pardubice, Talichův komorní orchestr, Orchestr Berg.
V Británii vystoupila se Southampton Philharmonic Society, jako sólistka s World Harmony Orchestra a pravidelně se účastní natáčení s Guildhall Studio Orchestra.
Její současnou specializací je brazilská hudba. Třetím rokem působí v samba ansámblu Rhythms of the City, který pravidelně veřejně vystupuje a momentálně připravuje angažmá v jubilejních oslavách britské královny. Je uměleckou vedoucí projektu Offbeat Collective zaměřeného na žánry samba, baião, choro, brazilský jazz a MPB, s nímž vystupuje na londýnské klubové scéně.
Kristýna ŽÁKOVÁ (*1995)
Kristýna vystudovala dvě střední školy najednou. Gymnázium Jana Keplera, kam nastoupila na osmiletý program doplnila o Pražskou konzervatoř. Hru na violoncello absolvovala u prof. Strašrybkové.
Na Royal Academy of Music v Londýně byla přijata v roce 2018 po přijímacích zkouškách, na které jela především proto, že si chtěla vyzkoušet, zda se v cizí zemi před profesory na prestižní škole nezhroutí a dovede zahrát tak jako doma. Do Londýna byla přijata k dvouletému magisterskému studiu na Post Graduate Certificate.
Nadále rozšiřuje svůj repertoár současné i klasické vážné hudby pro sólové violoncello. Pořádá bytové koncerty, na kterých sama hraje, soukromě učí a působí jako lektorka v Hudbě pro Radost, kde zpívá a tancuje s malými dětmi. Experimentuje se zvukem, hlasem i s formou koncertů a připravuje koncertní programy speciálně pro děti.